fredag 22 maj 2015

Veckoinformation v.21

Hej!

Denna vecka har barnen jobbat på jättebra trots att jag vart hemma 3 dagar med sjukt barn. Vi har gjort stressbollar som vi ska göra ett arbete till som avslutas med en liten utställning. Jag lovade barnen att lägga ut länken så här kommer den:


Under veckan i svenskan har vi arbetat på i arbetsboken och vårt andra svenskmaterial språkskrinet, Nu ligger mycket tid på att arbeta klart med det som vi påbörjat. I matematiken har barnen tränat på att utläsa fakta ut tabeller.  

Läxorna med tillhörande förklaring kan ni numera hitta under fliken läxor. 

Precis som alltid så tveka inte att höra av er om det är något ni funderar över. Jag nås lättast på min mail linda.ryrstrom@nykoping.se men det går även bra att ringa min klasstelefon 073- 426 88 75.

Trevlig helg!



/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar